اجرای زیبای محمد طوطی در فیلم داستانی پرده خوان

اجرای زیبای محمد طوطی در فیلم داستانی پرده خوان که از شبکه اول سیما پخش شد-روایت فیلم در مورد پیرمردی هست پرده خوان که ایام محرم در روستاهای کویری با پسر نابینای خود مشغول پرده خوانی هستند و......

دانلود



نظرات شما عزیزان:

طرفدارتعزیه
ساعت22:03---1 دی 1393
درضمن بایدعرض کنم محمدطوطی دورانی که 13 14 سالش بوددرتعزیه حضرت زهراکه درنقش زینب بودودرشینقزقزوین فکرکنم سال90اجراشده بود یک نوحه ای درپایان تعزیه می خونه که بسیارزیباوسوزناکه وآتیش به دل آدم میزنه .یه قسمتی ازشعرش این طوریه:درکودکی شدقسمت من خانه داری ،هم خانه داری می کنم هم سوگواری گریم برای نوردوعینم.........کلاصداش تودوران کودکیش خیلی سوزناک وزیبابود.الان هم خوبه ولی اون موقع عالی وبی نظیربود.گریه کردنش هم حین تعزیه خیلی به جذابیت کارش اضافه میکرداون موقع ها.مثل نقش عبدالله که روی آقای محمدی که نقش شمرروداشتند این گریه کردنهاش تاثیرزیادی داشت طوری که وسط اجرامحمدی طوطی رودرآغوش گرفت وهای های همراه اون گریست......بله مثل محمدطوطی 4یا5 سال پیش دیگه طفل خوان توتعزیه نیومده ونخواهداومدکه اینقدردرکودکی استادباشه!براش هرجاهست آرزوی سلامتی وموفقیت می کنم.
پاسخ:خیلی ممنون از نکاتی که گفتید دوست عزیز


طرفدارتعزیه
ساعت21:40---1 دی 1393
اعرض سلام .می خواستم عنوان کنم بنده وقتی درایام محرم داستانی پرده خوان بااجرای محمدطوطی ازشبکه یک پخش شدمتاسفانه نتونستم این فیلم روموقع پخش ازشبکه یک ببینم وچندروزپیش که این فیلم رودانلود کردم ودیدم بسیارازنقش آفرینی محمدطوطی دراین داستانی لذت بردم وبایدبگم واقعا استادانه نقش نابیناروایفاکرده.وهمچنین لحظات پایانی فیلم که دربیابان به دنبال امامزاده می گرده روبی نهایت زیبا وبااحساس بازی کرده!!.....من فکرمی کردم محمدفقط توتعزیه نقش های تاثیرگذاری روبه عنوان شبیه خوان اجرامی کنه ولی وقتی این فیلم رودیدم فهمیدم بازیگربسیارقهاری هم هست!!پیشنهادمی کنم محمدبازیگری روهم ادامه بده ویک فیلم دیگه ای روهم درهمین مضمون امام حسین وکربلا وپیرامون موضوع تعزیه بازی کنه .مطمئنم دراین زمینه هم پیشرفت خواهدکرد......باتشکر.
پاسخ:بابت نظرتون ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ 24 / 8 / 1392برچسب:,

] [ ] [ Iman ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه